Selamat Datang Ke Blog Zuliana Zukipli

Selamat Datang Ke Blog Zuliana Zukipli
" Ya Allah..sekiranya rezekiku masih di langit, Engkau turunkanlah ia. Sekiranya masih di bumi, Engkau keluarkanlah ia. Sekiranya masih jauh, Engkau dekatkanlah ia, Sekiranya haram, Engkau sucikanlah ia. Sekiranya susah, Engkau mudahkanlah ia. Berkat keagunganMu, KebesaranMu, KekuatanMu..kurniakanlah kami sebagaimana Engkau kurniakan kepada hamba-hambaMu yang soleh"

Sunday 5 April 2015

SUPER DUPER PROMO APRIL 2015

Assalamualaikum ..

Alhamdulillah. Kembali lagi untuk pengumuman yang super duper terbaik di abad ini. Tak pernah Shaklee bagi peluang sebanyak ini sebelum ni. Promo Shaklee April 2015. Berita baik untuk kita semua!
Shaklee telah menawarkan:

1-Dapatkan 7 dengan 6 botol
GLA Complex
Lecithin





2-Dapatkan twin pack
GLA Complex
Lecithin



3-Dapatkan 4 dengan 3 botol
DTX
Cinch Shake (vanilla, chocolate & caffe latte)
Vitalea For Kids



Banyak-kan?!! Alhamdulillah. Permulaan untuk mula berjimat insiatif dari Shaklee. Shaklee bagi murah walaupun kita telah masuk ke fasa GST.

Kan satu berita baik untuk kita semua. Untuk kekal lebih sihat dan berjimat. Nak-nak yang dalam program perlangsingan badan. Ini bukan lagi alasan untuk kita berhenti. Ya dak?

Ok, seperti biasa dapatkan produk dari SID yang terbaik. Yang mampu beri konsultasi penuh dan terbaik. Yang “stay close” dengan kita (sentiasa memberi update kepada anda).

Pilihlah saya, SID Kota Bharu Terbaik Di Abad Ini..


 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Zuliana Zukipli [ NA ] Shaklee Independent Distributor [ID No : 893409 ] 
012 946 6998 | zulianazukipli@gmail.com

No comments:

Post a Comment